Tuesday, January 25, 2011

Weeding Prof Nik & Dr Diana

Pertama kali ambik pic weeding Indoor di Dewan Suarah ahad lepas. Memang kena uji dengan keadaan cahaya yg kurang power dari dalam dewan. Ditambah dgn kekurangn perlatan ngn kamera aku. Flash aku pun bukan yg power cam Sb900. Aku just guna Nissin Mark II 622. Tapi aku cukup suka ngn flash nissin nie...mudah dan semua kamera bleh pakai! Walau apa pun..aku tetap try yang terbaik untuk ambik gambar masa weeding tue..Nasib baik Bos kami Zulkha turut menampakkan diri beliau dan menjadi main photogrpaher ari tue. Syabas kepada beliau kerana walau penat berulang alik dari kapit..tpi  beliau tetap lincah masa ambik gambar tu. Perancangan beliau yang strategic dengan mengagihkan tugas kepada aku, Djack dan Masri menjadikan setiap sudut diewan tersebut tidak terlepas dari lensa kamera kami...

Pasangan pengantin..Prof Nik dan Dr Diana..walaupun nampak penat dan kelaparan pada hari tu..mereka tetap cool je dan tetap memberikan kerjasama yang baik. Riak muka Prof nik sikit pun tak mendung dan mengeluh kepenatan. Outdoor kami sebanyak 3 tempat tidak menjadi masalah bagi beliau dan isteri..hehee.senyum je Prof nie..tahniah atas perkahwinan beliau. Kami mendoakan semoga beliau tetap bahagia hingga akhir hayat..amin..







No comments:

Post a Comment